Shit vilken vecka!!!

Ja, den här veckan har verkligen inte varit på min sida!

Började med att jag lyckades backa på Victors bil... bra där... (*poff* sa det i plånboken...) och slutade med ett akut veterinärbesök till Mora Distriktsveterinärer... dubbel *poff* sa det då... *SUCK*...

Känns som att jag hade en hel del annat att lägga dom pengarna på... men men... det är som det är, inget allvarligt tack och lov...

Sen hade jag en karl på vift i fredags oxå... det dög inte att sova hemma tydligen ;-) ... karlar...!

Mario börjar acceptera kragen i alla fall. Han har gjort ett litet försök att ta av sig den idag, men han insåg ganska snabbt att det inte var nån idé. Var nog bra att jag hade stenkoll på honom i natt... låg och sov med kopplet i handen och flög upp varje gång han försökte ta av den (sisådär en sju gånger = inte så mycket sömn...) men som sagt, det verkar ha gett resultat... hoppas på mera sömn i natt istället...

Nu kom Magnus hem igen. Han har varit ner och hyrt film, kom hem, satte i filmen... då var det fel film i!!! Det var en disc med bara extramaterial!!! Så han fick åka ner igen... DRYGT! Men nu så gör vi ett nytt försök!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0