Öltält och karuseller

Jag och Lisa har varit ner på öltältet en sväng. Nyktra båda två ;-), inte så lite sugen blev man på att joina alla andra som INTE var nyktra kan jag säga... Men i morgon är det våran tur :-D.
Vi skjutsade ner mormor, morfar, Maja och Kalle till parken. Hoppas dom har skoj! Jag och Lisa har lovat dem hämtning i natt, så det är bara att vänta på att telefonen ska ringa, men vi vet inte vem av oss dom ringer... eller när... det visar sig hehe.

I kväll kom Therese och Jenny upp också, men i år sover dom hos Rasken. Saknar allt lite att ha dem här måste jag erkänna. Men det är ju så klart mycket skönare för dem att inte bli väckta av hissiga barn klockan 7 (eller 8 om man har tur ;-) ), och att ha gångavstånd till öltältet ;-). Dom kommer i alla fall hit i morgon förmiddag och hälsar på och röjer lite!

Idag på dagen var vi ner till Grönlandsparken med barnen. Vi har inte varit ner en enda gång till karusellerna än den här veckan. Men barnen har inte tjatat heller så vi har låtit det vara... Men som sagt idag fick dom åka. Ciara och Hampus åkte bilar och tåg. Casper och Texas hoppade i en "hoppborg" fastän det var bara en uppblåst rutschkana. Sen åkte alla fyra flygande elefanter :-D. Dom hade jätte roligt och var jätte duktiga. Efter åkandet gick vi till lekparken så dom fick leka av sig lite mer, sen blev det glass i stora lass.

Undrar om det är någon idé att gå och lägga sig eller om man ska vänta uppe... men jag tror nog faktiskt att dom ringer till Lisa, så det är väl lika bra att bädda ner sig.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0