Oj då...

Tänk att det ska va så svårt att hålla sig vaken!!! Somnade när jag la barnen och sov i två timmar!!! Casper vann tävlingen "Den som somnar först vinner", men jag var nog en stark tvåa ;-)

Hon som "Inte fjantaj utan bjåkaj" var vaken längst som vanligt ;-) Men så blir det ALLTID när hon sovit middag. Det är helt hopplöst! Samtidigt så är det helt omöjligt att hålla henne vaken när hon blir så där trött, och speciellt när hon är förkyld... Ja ja, det löser sig nog...

På fredag kommer Systeryster & c/o!!! Det ska bli såååå roligt att träffa dom igen!!! Då blir det lek och bus för hela slanten!!!

Nu ska jag ge mina ben en omgång, sen blir det sängen.

Ska se om vi får in Filippa oxå förresten. hon "bor" ute nu på sommaren, men sover inne på nätterna. Just nu sitter hon i en björk... får se om vi får in henne, annars får hon sova ute...


Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0