Sååå gott!

dsc03521 (MMS)

Ja, ikväll blev det kräftor när vi kom hem. Såå himla gott!!! Malin & c/o´s sista kväll för den här gången... FY vad tråkigt det kommer bli när dom åker i morgon!!! Saknar dom redan! Vi har haft en heldag på Experium i Sälen idag. Åkte dit vid lunch och började med att äta på Food courten, supergod mat! Sen bar det av till badet. Barnen var överlyckliga och helt otroligt duktiga! Inte en tillstymmelse till gnäll från nån av dem! Väldigt bra gjort, om ni frågar mig, av 5 stycken vilddjur ;-). På väg hem stannade vi till vid Stadium outletten, tänkte kolla efter nåt till mig själv men det blev som vanligt... hittade två overaller, en till Casper och en till Ciara för 200:- styck. Det kunde jag ju bara inte låta bli att köpa! Caspers overall som han har nu är snart täckt med silvertejp, väldigt bra att laga barnoveraller med i och för sig, men nån måtta får det va ;-). Nu blir det sängen!!! Klockan har blivit både ett och två varje dag den här veckan, så det är mer än behövligt! Gnatt! Nu ska jag sooova!!! //Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0