Jo då! Jag lever...

Men jag hinner ingenting!!!
Jobbar hela dagarna och när jag kommer hem är Magnus så trött att han bara vill sova.
Ciara och Cilia är förkylda och sover jätte dåligt på nätterna = typ ingen sömn...

Förra veckan var ju uppfödaren här med tiken, och det gick vägen tillslut för dom :-D Så nu håller vi verkligen tummarna för att jag blir farmor ;-). Det gick så långt att vi fick lov att hota med insimination ;-), "L" hade bokat tid på fredag morgon i Torsby, men så klarade dom det själva tillslut ;-) Dessutom hade veterinären i Skelefteå "läst" fel när hon kollade tiken, så hon gick inte in i höglöp förren i onsdags (söndag sa dom till "L").

I torsdags var jag på fest med jobbet, till min kollega Monicas stuga. SÅÅÅÅ himla fint hade hon det!!! Helt sjukt! Ska lägga in bilder men hinner inte nu...

I helgen har vi varit ute HELA dagarna Lillstrumpa kom ÄNTLIGEN hem på lite semester, SOM VI HAR SAKNAT HENNE!!! Nu får vi ha henne hemma och busa hela dagarna ett tag!!! Vi var till Myckelberget en sväng jag, lillstrumpa, Casper och Ciara. Spelade spel och fikade lite, jätte mysigt!

På jobbet är det också fullt upp. Fixar i ordning allt till sommarvikarierna. Vill ju underlätta så mycket det går för dom.

Magnus var till doktorn med Cilia förra veckan också, vaccination och koll, hon sa ingenting när hon fick sprutorna, SÅÅ duktig!!!

Har så mycket som jag skulle behöva göra här hemma också men jag hinner ingenting!!!!

Nu kom Magnus ner med en hysterisk Ciara... hon mår illa men vägrar spy... får väl se vart det här slutar...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0