Bra det kommer nu...

Ja, nu regnar det igen... Hoppas att det regnar ifrån sig nu i början av veckan eftersom vi ska ut i slutet :-D

Magnus har slipat klart och oljat klart en sidan idag, så i morgon hoppas vi att det är uppehåll så att vi kan börja grundmåla!!! Vi fick låna en byggställning av Lasses El idag. Annars hade vi aldrig fixat det, med bara en stege!

Nu ska vi passa på att se en till film. Barnen somnade tidigt idag :-)

Ciara hade förresten haft det jätte bra hos farmor! Hon Freja hade haft värsta showen nere i öltältet och stått och dansat till folkets jubel hahaha! Hon är så himla härlig om man tar sig tiden att vara själv med henne! När jag hämtade henne kom hon springande mot mig och sa "Å mamma" Jag älskaj dej, jag har snakat dej" :-D Det värmer ett mamma-hjärta nåt otroligt mycket kan jag lova :-D !!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0