Bakis? Inte jag men det finns andra ;-)

Ja, idag har jag inte sett mycket av Magnus...
Vi åt frukost i morse, sen drog han och Robert med Victor till hans stuga. Dom skulle hjälpa till att bära/förflytta ett vedeldat kar som skulle dit.
När han kom hem var jag och barnen hos Malin & c/o, han hade gått raka spåret till sängen...
Jag och barnen om hem vid fyra, då påbörjade jag mitt projekt att flytta om och flytta på lite byråar och kläder... Tömde Cilias byrå (i min säng så klart...) och fyttade byrån in till Ciara, sen fyllde jag den med Ciaras kläder och bäddade rent i barnens sängar, sen ringde farbror Micke, så jag och barnen åkte ner till farmor och lekte med dem resten av kvällen. Jätte mysigt!!! Dom skulle grilla så vi blev bjudna på mat också! Helt underbart!
Vi kom hem klockan 21, då var Magnus i alla fall vaken men låg fortfarande i sängen hehe...

Nu har jag alltså hela min säng full av Cilias kläder som jag måste få ordning på innan jag kan lägga mig... *SUCK*...
Men men... det är väl bara att sätta igång antar jag...

Magnus var ner och tog sig en macka för en stund sen, nu har han gått och lagt sig igen ;-) Jag förstår inte riktigt det där med att dricka så mycket att man dagen efter är så bakis att man knappt kan stå på benen!!! Vad är tjusningen liksom? Förstör det inte halva nöjet om man vet att man kommer att vara mer död än levande nästa dag???

Det där är nog nåt jag aldrig kommer att förstå... bara att inse...

Jag håller väl mig till min "tant-dricka" (som jag har fått höra att det är), vitt vin och mineralvatten. Men en sak är säker, jag har hittills inte blivit bakis på det.

Nej, nu tillbaka till klädhögen...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0