"Av-apad"...

Ja, nu är jag av-apad ;-) ... tar mig allt för sällan tid att göra det ordentligt, men om man håller efter så går det ju fort! Lite brun utan sol blev det också, på mina mega-bleka ben!!! Blir aldrig brun på benen!!! Fuskigt ;-)

Ikväll sover Ciara hos farmor & c/o, hon och kusin Freja leker så himla bra ihop, men allra bäst själva så klart... utan Cilia och Casper... Just nu är hon på öltältet ;-) Det ska börjas i tid vet ni! Dansvecka och allt!

Vi tänkte se film här hemma, men nu blev klockan så mycket så jag vet inte riktigt hur det blir... den går så fort när barnen har lagt sig av nån konstig anledning...

I morgon blir det nog till att försöka komma nån vart med ommålningen av huset. Magnus och Robert har nästan slipat klart ena sidan iaf...

Nej, nu blir det nog film ändå... innan klockan blir ännu mer...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0