Träningsvärk...

Haha... ja, idag har jag faktiskt lite träningsvärk efter yogan igår!!! Ryggen och armarna känns det mest i, och det betyder ju att det "tar" ;-) Riktigt skönt att känna att man gjort nåt måste jag säga! Ser redan fram emot nästa vecka :-D

Just nu sitter jag i min säng och väntar på att Cilia ska somna... hon har party i sin säng... De andra två vilddjuren tror jag att har somnat, det är tyst inne hos dem i alla fall... Ciara har dom tre senaste nätterna sovit i resesängen.... har provat lägga henne i sin "riktiga" säng och sagt att om hon kliver ur den så lägger jag henne i resesängen... sagt och gjort... så har det blivit. Får väl se hur lång tid det tar innan hon fattar.

Casper är så rolig. Han har lite svårt att komma ihåg namnen på alla dessa Astrid Lindgren figurer... här kommer några exempel


Här har vi "Rumpnassar"...



Och det här är "Hans Pussling"...



Pippi sjunger att hon har "katten full med pengar, är också bra att ha"....



Och det här, det är "Bröderna Blöjonhjärta" för er som inte visste det!!!


Hahaha... han e så himla rolig!!!

Idag hoppas jag att Magnus har fått tag på chefen som varit bortrest på hans jobb, och hunnit prata med honom om att va pappaledig! Skulle tycka att det vore SÅÅÅ skönt om jag kunde få börja jobba!!!!! Får höra med honom i morgon... Han kommer inte hem förren tidigast halv tre i natt... konstiga tider... men men... det är väl så...

Nu verkar det som att Cilia börjar ge med sig lite... men så fort hon lagt sig och "råkar" blunda till så sätter hon sig upp!!! Man kan ju missa nåt... eller hur ;-)

Hällde upp kaffe innan jag gick upp... det står kvar nere.... får värma på det och ta en knäckemacka med avocade till kvällsmat när lillskruttan somnat :-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha va han är rolig:-)

2010-01-21 @ 21:26:08
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha herre, ja, skriv ner allt sånt så du kommer ihåg det! :)

2010-01-21 @ 22:45:45
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0