Snart dags för kalas :-D

Ja, nu står det inte på förren lilla Casper fyller 5 (!!!) år! Helt otroligt vad fort det går!!! Kan inte fatta!!!
Han har ju själv sagt att när han fyller 5 ska han sluta med nappen helt, för då e han stor ;-) Får väl se hur det går med det hehe... Ska inte bråka om det i alla fall, då blir det nog bara "värre".

Jag har varit ute på nätet och tittat på lite presenter till vår stora kille... tänkte få lite ideér om vad man ska köpa... fastän han skulle ju bli överlycklig för en bil så egentligen är det inte så svårt hehe. I alla fall, har jag kikat på en sån här



Det är en "Illumination Station" som det så fint heter... på "svenska" en typ projektor med 120 bilder och ett ritbord under. Man projekterar alltså bilder och ritar av dem och kan sen färglägga dem, lägga ihop flera bilder till landskap mm.
Tyckte den såg jätte rolig ut! Och han älskar att sitta och "rita efter" bilder, alltså följa kanterna... typ... ja, jag tror att han skulle tycka att den var jätte rolig!

Anna fick i uppdrag att kika efter en bilbana i London som inte går att få tag på i sverige... (så klart), en "Cars" bana, men den fanns inte där heller... så nu får vi kika på lite annat. Känns ändå som att han e ganska enkel att köpa till... inte som Ciara, som inte har någon "favorit sak" som hon gillar, förutom kossor då hehe.
Ja, det är inte hennes tur än, så hon kanske hinner fastna för nåt till dess :-).

Magnus håller förresten på att kolla med sitt jobb om han kan va pappaledig. Ja, jag vet att dom inte har rätt att neka, men det ska ju funka för alla ändå... Jag längtar så himla mycket efter mitt jobb!!! Trodde inte att det skulle kännas så här jätte mycket! Men jag behöver nog komma hemifrån och "få sakna hemma" lite... tror att jag uppskattar mer när jag väl e hemma då...
Får se hur det går, förmannen sa igår iaf att "Det finns inga problem, bara lösningar", och det kändes ju väldigt bra :-). Nu återstår samtal med en chef, som så klart e bortrest, men kommer tillbaka på torsdag... :-D

Nu längtar jag till i morgon kväll... då är det dags för mitt första Yoga pass!!!! Ser verkligen fram emot det! Ska bli superskoj!!!
Får se hur det går för mormor som ska va barnvakt... mitt i "läggningen" blir det ju... men det kommar nog gå super! Hon får slå på "Lotta på Bråkmakargatan" eller nåt, då sitter dom som ljus, får kanske köpa hem lite mutor oxå ;-) hehe

Ha dé!!!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vilken smart rit-sak! Den skulle han ju tycka var jätterolig! När han kan sätta in fler bilder på samma bild typ, eller vad man ska säga. Kanon om han kan vara pappaledig, så ni får dela upp det lite :) Kram!

2010-01-20 @ 11:35:20
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Systeryster=)

Det blir nog kanon! Ska bli kul när ni kommer ner=) Har inte sagt nått till Texas än då hinner jag nog få skavsår i öronen innan ni är här=) Kram!

2010-01-20 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0