Skidåkning

Idag har Ciara åkt längdskidor för första gången!!! Hon va jätte duktig :-D, ramlade bara några gånger.... Tyvärr hade vi bara ett par stavar så barnen fick turas om med dem... hehe Casper åkte runt huset, jag vet inte hur många varv.... han tycker oxå att det är super skoj!

         

Cilia har krupit som bara den idag :-D. Jätte duktig börjar hon bli!!! Sen har även hon börjat utöva yoga tror jag... "hunden" är hennes favvo pose hehe.

    

Jag och Cilia var på jobbet idag och hälsade på! Det var jätte roligt!!! Nu längtar jag tillbaka ÄNNU mer!!!!! När jag frågade min chef hur det skulle funka om jag kom tillbaka på 100% istället för 50% fick jag svaret "JIIHOOOO" HAHAHAHA.... det kändes ju inte helt fel ;-)
Nu väntar jag bara på att Magnus ska få tag på sin chef... men han håller sig kanske medvetet undan ;-)

Nu ska jag smaska daimrulltårta som min lillstrumpa Emma har bakat :-D MUMMA!!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt!! Ja den skulle jag oxå vilja smaka :-) Fina bilder! Kram

2010-01-25 @ 23:17:03
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0