Hinner inte med....

Nej fy vad fort tiden går!!! Hinner inte alls med känns det som!!! I går "fyllde" Cilia 9 månader... 9 MÅNADER!!!!! Men hallå!!! Vi kom ju nyss hem från BB ju!!!!!! Vart tar tiden vägen egentligen??? Fattar inget!!! Kommer ihåg första åren jag jobbade i Sälen... en säsong kändes ju som en evighet!!!!!! Och vad var det... några månader! Nej fy! Tycker inte alls om det...

Nu är julen över oxå... Malin, Robert, Moa och Amanda har varit här i två veckor och lekt, busat och röjt gärnet med oss varje dag från morgon till kväll!!! SÅÅÅÅ himla roligt!!!!! Fatta att det blev tomt när dom åkte hem igen :-( .... Saknar dom jätte mycket!!!!!
Vi var och åkte skridskor några gånger, jätte roligt var det!!!! Nu väntar vi bara på lite varmare väder så att vi kan ut och åka på bandyplan.... sen ska dom spola uppe i Fors vid Caspers dagis oxå... blir perfekt att kunna åka dit ju :-D. Det ser vi fram emot!!!
Casper var jätte duktig på att åka! Han åkte tre varv utan något stöd... (en naturbegåvning? ;-) ) "Jag ska åka i Leksand" sa han.... bara att börja träna då hehe.... ser i alla fall lovande ut måste jag säga :-).

Vi har börjat "ta tag i vårt hus" (och liv känns det som)... har ju TOTALT kaos här hemma... mitt "nyårs-löfte" (fastän jag ger inga sånna, men ändå ;-) ) är att FÅ ORDNING här hemma!!!! Tror att jag skulle må mycket bättre av det, inte för att jag mår så hemsk illa nu heller ;-) men ni vet vad jag menar.... känna mig lite lugnare kanske.... inte så.... virrig och "rörig".....
I alla fall, idag fick sovrummet sig en omgång, SÅÅÅ himla skönt när det är klart ju!!!! Vi lyckas alltid bara "små dutta" lite i alla rum... nu sa Magnus faktiskt "Den här gången tar vi ett rum i taget" BRA TÄNKT DÄR!!!!! Så nu gör vi det. I morgon är det barnens rums tur att få sig en omgång :-)....

Förresten, jag är så himla stolt över att INTE GÅTT UPP ETT ENDA GRAM under jul och nyår... det ni ;-) Kändes inte som vi gjorde annat än åt, men jag gjorde väl av med det oxå då ;-)

Har ju fortfarande inte lagt in några bilder.... ska kolla lite vad jag har och lägga in lite snart.... tar mig inte tid bara....

Ha dé!!!

Kram Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Ni e så duktiga!!!! Det är faktist skönt att ha lite ordning runt sig. Vårat hem ser ut som ett renoverings objekt jusst nu.. Jätte jobbigt tycker jag =) Men det ska bli så fint när det blir klart! Kram kram från oss!!!

2010-01-15 @ 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0