Cilia kryper, hulken-soppa och hulken-pannkaka

Idag tog Cilia sina första kryp-steg :-D. Hon va sååå himla stolt! Satte sig och klappade händerna och skrattade när hon gjort det!!! GODINGEN :-D!!!
Sen har hon börjat med lite läten och "miner" för saker... när hon vill smaka det man äter smackar hon och rååå stirrar på det hon vill ha.... Och när hon e törstig och vill ha vatten öppnar och stänger hon munnen som en fisk hahahaha! Hon e så rolig!

Casper hade beställt pannkaka idag. Jag frågade i bilen på väg hem från dagis om barnen tyckte om ärtsoppa, men då sa Casper att han ville ha hulken-soppa till. Det brukar dom nämligen äta på dagis, broccolisoppa är det, men Ragnhild i köket har döpt om det till hulkensoppa och barnen bara ÄLSKAR det ;-). I alla fall gick jag in på BOA och skulle kolla vad som fanns, hittade Potatis och broccolisoppa, så jag körde med det, men den va så blek så jag blandade i grön karamellfärg, och Sim-Sala-Bim.... Hulken-soppa :-D. Pannkakorna fick sig oxå en förvandling.... till Hulken-pannkakor!!!



Ja, jag vet... dom ser lite läbbiga ut, men dom var mycket goda kan jag lova...

         

Alla tre åt och åt och åt.... ett mycket bra betyg :-D tror Casper åt 6 stycken...!!!! Tror han e inne in nån växt-period för här om dagen åt han 20 st(!!!!) köttbullar!

Oj oj oj vad klockan blev mycket!!!!! Har setat och rensat foton i min mobil... gått igenom nästan 1000 stycken!!! Det tog en stund, men nu är jag klar :-)

Och nu blir det SÄNGEN!!!!!!!!

Ha dé!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Anna

Gott de ser ut :-) haha va söta dom är...

Å va Casper e lik pappsen:-)

2010-01-23 @ 10:55:48
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0