"Tlött"...

Ja, fy vad trött jag e.... nu blir det bums i säng... Magnus och Victor har okuperat tv´n ikväll så jag och Emma har typ turats om att sitta med datorn hehe... Funkade det oxå ;-)

Idag hittade Ciara en nalle som jag berättade att hon fått av familjen Ingvarsson (Gulli, Bengt, Martin och Linda) när hon va lite... "Åh.... mamma, jag ÄLKAR Martin" sa hon då :-D GULLUNGE!!!! Tänk att Martin e en sån favorit! Casper e oxå helt såld på Martin! Han älskar att va i garaget och kolla när han tvättar crossen, eller skruvar... eller ja, vad som helst... Det är i alla fall en bra förebild :-D!

Nej, nu ger jag upp!!! I morgon blir det Loppis i Jägra en sväng, måste dit och kika lite ;-)
Tycker inte vi gjort nåt idag... bara varit känns det som... ganska skönt det med faktiskt hehe

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får sova inatt :D Sov gott

Kram

2010-02-20 @ 00:52:39
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Solan

Visst e det skönt att bara få vara ....

2010-02-20 @ 18:26:45
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0