*SUCK* och *GÄSP*.................

Ja, nu är det fjärde "vaken-natten" på raken........ I väL sô slak!!!!
I natt var nog klockan runt två innan alla somnade.... Det var Ciara och Cilia som höll på....
När dom äntligen somnat... gissa vem som kommer då..... jo Casper så klart... vid halv fyra, då hade han ont i ett öra.... *SUCK* !!!!!!!!!!!!!
Tänk om allt bara kunde få va bra nån gång!!!!!
Just nu önskar jag mig inget annat än EN hel natts sömn!!!!!!

Men i morgon SKA jag ha sovmorgon, Magnus ska på bowling och hockey med grabsen, dom åker vid två och kommer väl hem NÅN gång.... och jag antar att han vill ha sovmorgon på lördagen så..... och på söndagen blir det ingen sovmorgon för då fyller Casper år och då ska vi upp och sjunga för honom :-D

Det finns i alla fall en sak som gör mig glad just nu.... mitt midjemått hahaha!!!! Det var VÄLDIGT länge sen det gjorde mig glad.... men... "plötsligt händer det" eller hur..... -11 kg och -20 cm !!!!!! Det förgyller i alla fall mina dagar just nu ;-)

Puss & Kram

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

BRA! :) Vad duktig du är!

Yes, på söndag blir det kalajs! :) Puss och kram!

2010-02-11 @ 11:28:49
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: kryck

Va duktig du är titti

Mina mått bara ökar just nu!

2010-02-11 @ 15:30:27
Postat av: Mika

Svar på kommentar: Jaa, jättetråkigt, blev grymt ledsen :(

Jag skall gå till Gyndfynd någon dag i nästa vecka och se om de kan göra något, och hoppas på att det inet kostar skjortan. Oj, usch vad tråkigt. Inte kul att tappa bort något som betyder så otroligt mycket för en.

Kramis! :)

2010-02-11 @ 19:37:07
URL: http://nathifa.blogg.se/
Postat av: lena

Guud.. va duktig du är!!!

du inspirerar mig... ska snart ta tag i mina "gravilon"...

Stor kram

2010-02-12 @ 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0