Storfjäten och kakbak....

Ja, just nu längtar jag hit...

Mitt ute i ingenstans, ingen el, inget rinnande vatten. Bara ett utedass, fotogenkamin, gasollampa och stearinljus... visst låter det underbart!!! I mina öron gör det då det... Så lugnt och tyst.... inga bilar... inga surrande gatlampor... bara helt... fridfullt!!!!!

Vi funderar starkt på att eventuellt åka dit sista veckan jag e hemma, då är Magnus oxå ledig. Fastän då blir det ju med barnen och definitivt inte så fridfullt, men ändå. SÅ skönt att bara få komma bort några dagar... bara vara vi! Ingen tv, inga datorer.... Ja... hoppas det blir så att vi åker!!!

Idag har Magnus bakat kakor med barnen :-D Var bara tvungen att ta kort för det har då ALDRIG hänt förut!!!

Fina kakor va :-D ! Har faktiskt inte provsmakat dem än, men dom såg väldigt goda ut hehe...

I natt hoppas jag innerligt att vi får sova!!! Det känns som att det VERKLIGEN skulle behövas... Har i alla fall beställt sovmorgon i morgon... min tur nu ;-)

Gnatt alla!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Å va gott jag tror ja kommer på söndag..Nej just ja kan inte,attans :-) hahaha jag får ställa in mina planer :-) Ååå passa på att sova riktigt riktigt länge imorgon:-) Kram

2010-02-11 @ 23:57:39
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Lena

Hello Tite!!!

Har precis hittat din blogg!! Kul! :-)

Jag förstår dig precis.... Har ju oxå ett sånt härligt ställe som jag längtar till... Blir nog premiär där för Agnes på påsk... njutning till ljudet av skotrarna som går varma.. DET är livskvalitet det!!!!

Kram Bone

2010-02-12 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0