Sista lämningen och hämtningen...

Ja, idag blir det sista lämningen och hämtningen, på dagis för min del, på ett tag! Sen blir det Magnus tur att ta över den uppgiften...
Jag kom ihåg Cilia i morse oxå hehe ;-)
Magnus fick dra ur tanden han va in med... det var dra ur eller rotfylla som gällde... "ÅH, har tandtrollen ätit upp din tand" sa Casper igår hehehe.... Kanske ska köpa boken om Karius och Baktus till dom ;-)


När vi hämtat barnen idag ska vi ner och hjälpa farmor skotta av hennes garagetak, Magnus som har hjödskräck.... kan ju bli spännande ;-)

Ciara ville ringa farmor igår kväll, typ vid sju och säga att hon skulle komma hit en "fväng" alltså sväng hehehe.... hon e så rolig!!! Det har verkligen lossnat för henne med språket, och det märks på henne att hon tycker det är så skönt att kunna tala om vad hon menar. Tror att det har varit därför hon varit så sur och grinig på slutet. Hon har inte kunnat tala om vad hon har menat, inte fått fram det hon ville ha sagt! Men nu så.... pladdrar hon på varje vaken minut :-D Måste verkligen komma ihåg att skriva upp alla roliga ord som kommer, ihopblandade saker.

Sen här det härmas som gäller här hemma nu... hon härmar ALLT som Casper gör... och iblnd blir det så roligt...

Grimaser är väldigt populära hehehe

Cilia, hon flirtar hon...

Tänk  er en puss av det här kladdmonstret :-D såååå härligt!!!

Nu hoppas vi att det funkar för i alla fall Lisa och Tex att komma upp!!! Jag vet att hon inte vågat säga nåt till Tex, ifall dom inte skulle kunna åka. Han blir såååå besviken om det inte blir av....
VI HÅLLER TUMMARNA!!!!!

Nu ska jag fylla på min kaffekopp....

Ha en bra dag!

//Tite
Nej, nu ska jag fylla på mitt kaffe.

Kommentarer
Postat av: Solveig

Tack Titti för din härliga blogg.

Så bara fortsätt.....

KRAMEN.

2010-02-26 @ 18:15:38
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0