Såååå segt det va idag då!!!

Ja, fy vad segt det gick att komma in här idag!
Jaja, nu e jag här iaf och kan uppdatera.... :-)

Idag har vi varit uppe och lekt i barnens rum, dom älskar att va där och leka, men helst ska "nån vuxen" va med och sitta och titta på ;-)
Ciara hade sagostund för alla dockor

Sen visade hon stolt upp dockan som vi klätt i hennes "bb-kläder"

Tänk att hon varit så liten!!!!! Stora tjejen :-D !!!!

Efter all lekning och läsning såg det ut så här...

Hon somnade sittandes i soffan... skrutt-gumman... :-)

Casper han ville gå ut och leka, i "kalan", så det fick han väl... han fick sällskap av morfar ett tag. Sen gick dom in till mormor båda två hehe.

När Ciara vaknat åkte jag, hon och Cilia på Me&I-party, Casper var kvar hos mormor och morfar. Dom hade såååå himla mycket fina kläder!!! Tillslut bestämde jag mig för följande

tillbarnen så klart.... fanns mycket jag själv ville ha oxå, men det får jag ta en annan gång... som vanligt.... ;-)

Skulle verkligen behöva en del kläder själv oxå, men men.... Tänkte i alla fall försöka göra en rensning i min garderob... kan plocka undan en hel del som jag inte kan (eller vill) ha längre ;-). Samtidigt kan jag nog plocka fram en hel del som legat undangömt för att jag inte kunnat ha det innan hehe... sånt tycker vi om :-D

Idag jobbade Magnus sin sista dag på ett tag. Han ska ju va hemma och va pappaledig i ett halvår!
Om en vecka börjar jag, nästa måndag... Det ska bli helt underbart att komma tillbaka på jobbet igen, ska bli så skönt att inte "bara" behöva va mamma! Har saknat det så himla mycket!!! Jag vet att jag tjatat om det en del, men jag e så glad att det fixade sig, att det blev så här nu :-D !!!
Hoppas att vi ska få en del uträttat här hemma nu i veckan när vi e hemma båda två... men men... ska väl inte ha för stora förhoppningar ;-)

Nu ska jag snart ta kvällen... Dagis i morgon igen....

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Jag känner verkligen igen Ciara i mig=) Med alla dockor=) GODING!!! Kramar!!

2010-02-22 @ 21:53:42
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0