Ny dag...

Inatt har vi sovit ALLIHOPA HELA natten!!!!! I LOVE!!! Inte för att man e så mycket piggare måste jag erkänna, men ändå ;-) . Vet inte riktigt hur många timmar jag skulle behöva sova för att vakna pigg!?!? Men men, det är väl så... Och inte kommer jag i säng på kvällen heller... försöker plocka undan, diska, tvätta och sen varva ner lite innan det är sänge, och då brukar klockan bli närmare tolv hur jag än bär mig åt!!!
Jaja... sova får vi väl göra så småningom eller hur...

Nu är de stora på dagis, Cilia har sovit en stund och kryper nu runt på golvet och letar småsaker att stoppa i munnen... ja, tror verkligen att hon LETAR... hon lyckas alltid hitta saker som ingen annan sett... Ciara e i alla fall våran lilla polis... ser direkt när Cilia har nåt hon inte får... då e hon snabbt där och tar det  :-) skruttan hehe...

Nej nu blir det mamma-Cilia mys en stund innan vi ska hämta vilddjuren :-D

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0