Nästan abstinens ;-)

Idag har jag inte haft på datorn på HELA dagen... slog på den nu ikväll... har nästan lite abstinens tror jag ;-) hehe... Nej då, så farligt är det inte, men man känner sig lite off... man har ju noll koll!!!!
Ja, nu har jag i alla fall uppdaterat mig igen, så nu känns det bättre hehe.
Magnus har jobbat HELA dagen, åker 5 och kommer hem halv åtta... roligt värre... men i morgon gör han sin SISTA DAG på ett halvår!!! Tror han tycker det ska bli skönt att slippa dom här ur knepiga tiderna ett tag... det tycker då i alla fall jag ;-)

I förmiddags var jag, Ciara, Cilia och mormor till Jägra på Loppis (Casper va sååå glad att han fick va hemma med Emma och Victor). Har så svårt att hitta saker på loppisar, tycker det är så rörigt!!! Fastän jag borde väl va van "rörigt" om man tänker på hur det ser ut här hemma ;-). Det blev då inga fynd. Vi åkte och handlade istället, passade på när mormor var med :-D. Hade lovat barnen ost och skinksallad, men så blev vi bjudna på.....

färsk RÖDING som morfar fiskat i veckan när han varit i Rogen :-D SÅÅÅÅÅÅ himla gott!!!! Barnen åt som galningar hahaha = bra betyg ;-)
Vi va kvar hos mormor och morfar hela eftermiddagen...

Morfar och Cilia lekte med kassaapparaten :-D

Ciara och Casper gick ut och lekte, sen kom Ciara in, la sig raklång på golvet och sa "mamma, ja e TLÖTT"

Härliga busungar ;-)

Vi gjorde salladen på kvällen istället, och dom åt nog tre portioner var! Hahaha, trodde väl inte att sallad kunde va så gott ;-)

Ciara sov ingen middag idag, jag lyckades hålla henne vaken, så hon däckade innan jag ens hade läst klart sagan... skönt... Casper låg och tittade på Nicke Nyfiken en stund, sen somnade han oxå.

I morgon tror jag minsann att jag ska chocka omvärlden och BAKA med barnen... köpte denna bok med en kvällstidning, och hittade ett recept på nåt som Emma hade med sig från USA, eller typ samma iaf... fastän Emma hade mjuk pepparkaksdeg istället för choklad sockerkaka... Ja, det ska bli spännande att se vad det blir av detta...


Just nu sitter jag nerbäddad i soffan under filten, har svullat "Estrella SNAXX MIX", schweizernöt och druckit kaffe. Resten av familjen sover... ska nog snart göra dom sällskap... snart....

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja du ser,man mår faktiskt dåligt om man blir utan datorn några timmar haha.. Men jag har ju min iphon så ja e ju online nästa jämnt haha..

Å baka va gott =)

Kram

2010-02-21 @ 00:07:05
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0