Kalas igen...

Ja, idag har vi firat Lillstrumpa (Emma) som fyller 21! Det blev hemmagjord "moccis" som mormor bakat... mmmmuma!!!!!!



Den fick betyget MVG kan jag lova... Till och med Carina (som egentligen inte tycker om moccis, men ville prova ifall ;-) ) tyckte den var jätte god! Och barnen bara ÄLSKADE den :-D !!!

När jag och Cilia lämnat Casper och Ciara på dagis så åkte vi ner och hälsade på på mitt jobb. Det kändes så himla bra!!! Nu längtar jag dit ännu mera ju :-D!!!! Snart så....
Undra vad jag ska göra bara... har ju egentligen 50% i växeln och 50% på renhållningen (fakturering och kundtjänst), men jag har bett om att få tillbaka 100% i växeln. Det är inte samma förutsättningar i växeln nu som när jag delade på min tjänst. Då satt jag ensam HELA dagarna och hade hand om växel, reception, var webb redaktör för tekniska, hade hand om alla telefonkataloger både interna och "officiella", online och pappers, biljettbokning... ja, you name it... ENSAM!!! Det blev lite mycket och jag behövde komma bort lite... Men nu är receptionen/ växeln ombyggd och man är ALLTID två, en som BARA svarar i telefon och sitter "bakom", och en som sitter fram i receptionen och har "det andra" plus att vi samarbetar med Vansbro kommun och hjälper varandra under dagen att svara i varandras växlar. Känner att jag i dagsläget mycket hellre skulle ha HELA min tjänst i växeln/receptionen nu, inte "hatta runt" så mycket... Tyvärr så va ingen av mina chefer där idag så jag kunde inte prata med dom, men men, "hä orn säg" ;-)

Nu sover alla barnen sött, dom somande jätte bra! Magnus har oxå gått och lagt sig, han ska upp 4 i morgon bitti... "Drygvecka" har han nu... men det är hans sista vecka så det går nog ;-)
Jag ska göra honom sällskap och ta med mig en kasse inredningstidningar som jag fick av svärmor här om dagen :-D I LOKE A LOT!!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Å mocca tårta min allra favvis gott.. Hoppas du åt för mig bara hiihi..Skönt att börja jobba du :-)

2010-02-16 @ 22:40:43
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0