Gnatt

Den här dagen har gått så himla fort! Vet inte varför det känns så riktigt... Har liksom inte riktigt hunnit med... Vi tog en promenad (barnen, Mario och jag) på eftermiddagen, sen gick vi till en snöhög som Pettson skottat ihop nere vid "verkstan" så Casper fick åka lite bobb.
Ciara började klaga på att hon hade ont i benen när vi var där nere, vet inte vad det var. Om dom "somnat" eller nåt... hon hade inte ramlat i alla fall... tänkte på växtvärk, men det är väl lite väl tidigt för det!? Får se om hon säger nåt om det i morgon, kan ju va att hon va kall och frös... ja, vi får se...

Har varit på yoga ikväll igen, det är verkligen SUPER skönt!!! Emma och Carina följde med oxå, jätte skoj!
Barnen sov när jag kom hem... det va så lugnt och tyst i huset ;-).
Åkte ner och handlade lite när vi yogat klart, så skönt att Hemköp har öppet länge... ibland passar det liksom inte förren på kvällen att handla. Behöver jag säga att jag helst INTE handlar själv med alla tre barnen... har gjort det några gånger och det är ingen favorit kan jag säga...

Nu blir det en dusch sen sängen... tänkte se till att barnen inte behöver äta frukost i bilen i morgon igen ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hur gammal är Ciara? Douglas började få sin växtvärk när han var runt året. Sedan har det suttit i fram till nu (han är nästan 5 år...)

Han har gått på alvedon var o varannan kväll och bara skrikit av smärta. Så hemskt. Har varot hos olika läkare och röntgat men allt visar sig vara växtvärk.

Hoppas att hon inte får så ont. De som haft växtvärk som barn säger att det är hemskt.

Kram K

2010-02-17 @ 22:25:02
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0