Feber, trasigt bajs och Häxan surtant!

Ja, nu har Cilia oxå fått feber... Ciara har ju haft det i några dar... Casper han har bara "trasigt bajs" som han säger hahaha.... "titta mamma, idag va det trasigt bajs" ;-) Dom e roliga dom små liven.
Sover dåligt gör dom oxå... Jätte drygt att inte få sova ordentligt nån gång! Men men... det gär väl över...

Har precis slagit in lite födelsedagspresenter... "om 4 nätter" är det ju nån som fyller 5 år!!! HELT sjukt... 5 ÅR!!!! Kan inte fatta det! Fy så fort det går!!! Våra små godingar blir så stora, och det går så himla fort!!!
Försöker verkligen "ta vara på småbarnstiden" men just nu är det sååå himla svårt, för det är faktiskt skit jobbigt!!! Folk får säga vad dom vill, men här byter "Häxan surtant" plats med mig lite för ofta faktiskt! Jag vet att det är så, och jag tänker jätte mycket på det, men jag kan inte "stoppa det". Det liksom bara kommer, kokar över liksom.... och så kommer jag på mig själv med att stå och skrika.... NEJ FY!!! Vill inte va sån! Jag ÄR inte sån egentligen... det är den där hemska "Häxan surtants"  fel, som bara flyger i mig hela tiden!!!!!
Men eftersom jag vet om det, borde jag ju kunna göra nåt åt det... har verkligen försökt.... men inte lyckats särskillt bra än så länge... men skam den som ger sig ;-)

Ikväll var jag i alla fall på yoga igen, mitt tifrö ;-) och..... ALLA barnen sov när jag kom hem :-D I LIKE A LOT!!!!!

Nej... nu blir det sängen... IFALL dom har tänkt va vakna inatt oxå, men det kommer dom inte, det har jag bestämt ;-) !

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Men har man täta barn med trots så blir man ganska less kan jag säga,Så du ska inte tänka så,för man blir ju inte sur för ingeting menar ja :-)

De går över.. Kramar

2010-02-11 @ 00:12:14
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0