Det var länge sen...

Ja, idag är både Casper och Ciara på dagis!!! Det är första gången på flera veckor!!!! Verkligen på tiden om ni frågar mig ;-) . Blir så himla drygt när man bara går här hemma, speciellt när dom bara e "halv-sjuka", alltså inte helt däckade av feber aller annat, utan ändå har orken att busa konstant, men inte kan va på dagis för dom kan smitta alla... Men nu så... hoppas jag verkligen att vi får va friska ett tag!!!!

Fick info om nya dagistider idag. Nu får vi välja på 8-11(med frukost) eller 8.30-11.30 eller 13-16(med mellis). Den tid vi väljer kommer att gälla hela terminen... Ska kolla med Magnus vad han tycker känns bäst eftersom det är han som kommer att va hemma och ska skjutsa dom :-D (tror jag vet vilken tid det blir hehe).
Ja, nu är det Magnus sista jobbvecka, sen e vi lediga tillsammans en vecka, sen börjar jag jobba :-D !!!!! Äntligen!!!!! Ska åka ner och hälsa på nån dag i veckan tänkte jag, har ju inte kunnat det när vi varit sjuka hela tiden!!!!

Nej, nu är kaffet klart...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karolin

Visst är det skönt att få vara hemma lite själv och njuta av tysnaden!!

Jättefin blogg du har!!

Stor kram K

2010-02-15 @ 12:39:34
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0