Dan före dan...

"Mamma, nu är det bara EN natt kvar!!!!" "Får man äta smörgås i sängen när man fyller år?" haha... godingen... Ja, i morgon blir det frukost på säng för Casper, om han kan ligga kvar så länge vill säga hehe... Det visar sig...

La barnen utan problem idag, dom somnade alla tre, i samma rum i natt oxå.... JIPPIIII!!!!
Nu hoppas vi bara på en kräkfri natt oxå.... men det är väl kanske att hoppas för mycket ;-)

Magnus e lite smått sliten idag... hehehe.... Grabsen hade haft superskoj i alla fall, huvudsaken det ;-) Han va så himla rolig inatt när han kom hem... han trodde att jag hade en hemlig älskare i garderoben!!! Hahaha... ja, undrar hur han tänkte då!?!?!? Och så säger han "ja, jag skulle ju så klart bli ledsen, men inte förvånad" MEN HALLÅ!!! Vad då inte förvånad!?!? Ja, jag skrattade gott i alla fall kan jag säga, tur alla barnen sov i andra rummet ;-)

Nu har vi på melodifestivalen... (skriver inte "tittar på", för det ligger mer där som nåt slags bakgrundsbrus).
Kalle Moraeus va riktigt bra... sån musik gillar jag i en sån här tävling. Det ska höras vart musiken kommer ifrån tycker jag. Annars låter ju allt lika....

OJ!!! Just ja! Har ju grytbitar på spisen! Casper har beställt älgkött och potatis, så det blir älggryta. Sen har han beställt pannkanstårta, det har jag sldrig gjort så det ska bli spännande att se resultatet :-D

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

=) Lilla Casper 5år ja det är konstigt... Du skulle ju ha sagt till Magnus att du hade gömt din älskare i ladan=) Då hade han haft å göra en stund. Hahaha!!! Krama å pussa Casper från oss!!!

2010-02-13 @ 22:18:01
URL: http://indralisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahhahahah älskare i garderoben :-) vadå inte förvånad?? va tror han om dig :-) Hahaha kramar

2010-02-13 @ 22:52:19
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0