ÅH NEJ!!! Inte igen!!!!

Ciara har fått magsjuka igen!!!! Hon började igår kväll... sen höll hon på HELA natten... Jag bytte säng med Casper igen... låg vaken precis hela natten och bara lyssnade på henne, hur hon svalde, hur många gånger hon hostade (två gånger=bara vanlig hosta, fler än två=kräk på G)... Vid fyra tiden var jag ner och svalde ett gäng vitpepparkorn hehe... har ätit det varje gång barnen blivit magsjuka och klarat mig så det fortsätter jag med ;-) . Sista gången jag tittade på klockan var den 06.37, sen däckade jag... en stund i alla fall...
Hon har som tur är inte spytt nån mer gång sen i natt/morse, men nu på kvällen fick hon feber... lilla skruttan... nu sover hon i alla fall.
Det är SÅ drygt med magsjuka!!! Hatar det verkligen!!!! Men så får jag dåligt samvete för att jag tycker nåt så simpelt som magsjuka är drygt... finns så mycket hemskare saker och dom som har det så mycket värre än en simpel magsjuka...

Nej, nu ska jag och mitt dåliga samvete gå och lägga oss, och hoppas på att det blir en lugn natt, och att ingen mer blir sjuk...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Solan

Ha inte dåligt samvete för att du tycker det är jobbigt med magsjuka...DET ÄR SÅ DJ...A JOBBIGT!!

Krya på er.Kramar till er alla/Solveig

2010-02-09 @ 12:52:45
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0