Titta med händerna...

Tog med mig Ciara upp på Rackartyg idag... hm... lättare sagt än gjort kan jag lova...
Hon var ÖVERALLT! Högt och lågt och skulle titta på allt fint så klart! "Åh mamma, titta här", "Å titta här"... Jag han inte se så mycket själv... fick mest se efter henne och vad hon var i ;-)
"Åh kan vi inte baka sånna här" sa hon om typ allt! Märks det att vi inte bakar så mycket här hemma kanske ;-) En ljusstake liksom...
Sprang nog bara runt och sa  "Aj aj, inte röra, bara titta" och fick svaret "Men mamma, jag vill titta med händerna"... hm... ja, vad säger man... Det gör man ju i och för sig själv hela tiden, vänder och vrider och känner och klämmer, så det är väl inte så konstigt.

Alltså det här med fredagsmys och lördagsmys är ju totalt överskattat!
Inte en sekund att dom här ungarna sitter stilla i nån soffa och "myser" hur gör ni andra? Hur lyckas ni med myset???

Nu ska jag gå och lägga mig, i en redan överfull säng...

Gnatt!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0