Snö, snö, snö

Har just ätit frukost! Gud så härligt med sovmorgon!!!

Magnus är ute och kör snöslungan och Casper leker i snön. Jag och brudarna är inne än så länge, men jag tror minsann att vi ska gå ut vi med.

Har SÅÅÅÅ mycket som jag skulle ha gjort här inne, men jag har en känsla av att skiten är kvar när vi kommer in igen ;-)

Vi hade en toppenkväll igår!!!
Började med att bowla en timme, sen åt vi jultallrik, sen bowlade vi en timme till och sen var det kaffe och efterrätt!
Det var jätte roligt!!! Har inte spelat bowling på typ två år, men tror jag lyckades skrapa ihop åtta strikar under kvällen :-D Ja, det var riktigt skoj!
Bowlingröven känns av lite, men inte så mycket som jag trodde... men det brukar väl vara värst dag 2 ;-)

Nej, nu måste här göras nåt!

Ha en bra dag!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0