Shit vilken DAG!!!

Ja, idag har det INTE varit min dag... 190 har det gått i oxå!
- Upp, i något så när bra tid iaf...
- Lämna barn
- Jobba
- Lunch-shoppa julklappar
- Jobba mer
- Snabb handla innan barnen skulle hämtas (och lyckas riva ner en STOR burk oliver så jag fick städa affären...)
- Hämta barnen
- Hem i två sekunder och sa "hej då" till Magnus som åkte och jobbade
- Upp till Malins stuga och kolla värmen
- Ner och tanka
- Handla mera julklappar (attans dom tog inte kort)
- Åka och ta ut pengar
- Tillbaka och betala
- Äntligen på väg hemåt...
- F*n oxå, glömde köpa toapapper!!!
- In och vattna mormors blommor (och sno lite toapapper, eftersom jag glömde köpa)
- Åh så skönt... Hemma!
- Laga mat
- Äta
- Diska
- Dammsuga
- Göra eld i öppna spisen, åååå slut på ved...!!!!
- Bolibompa...

Sen satte jag på en kanna kaffe och tänkte ta mig en efterlängtad kopp... Drack just upp den... och nu är klockan tio...

Skulle ha duschat, men jag tror ärligt inte att jag orkar!

Ska slå in nio paket som ska levereras i morgon bitti oxå ;-)
Lika bra att börja med det, så jag kommer i säng nån gång!!!

Ha dé!

// Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0