"Nej, nej, nej..."

Ja, när "morfar" öppnar motorhuven på bilen, skakar på huvet och säger "Nej, nej, nej..." Då känns det inte som ett så väldigt gott tecken... "Men hur länni a du åkt so jer?" Ööö... Hm... ööö... ja... hm... "Ett tag typ"...
Ooops... Hade kännt att det luktade bränt, men inga lampor lyste och den blev inte "för varm", så jag körde väl på som vanligt...
Det var en packning som gett upp, för ett tag sen, så det sprutade ut bensin i motorn... Oj då... kan man säga...
Ja, nu är det fixat i alla fall, TUUUR att vi har morfar :-D!!!

Nu ska jag gå ut och ställa mig vid vägen och vänta på mina kollegor... Norra kommundelen it is.

Ha en bra dag!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0