Halka

Sitter i soffan, har tänt en massa ljus och bara myser.
Så himla skönt!
Har på nyheterna och vädret och dom säger att "Det ska komma en decimeter halka"... Va!? En deci halka? Vad är det? Det ska bli väldigt spännande att se vad det är för nåt...
Om ni ser nåt som är ungefär en deci och ser ut som halka får ni hojta till, för det vill jag inte missa... ;-)

Fick ett meddelande på FB idag från mamma! Dom var på väg på rundturen på Graceland!!! Åååh vad jag oxå skulle vilja gå den... med VIP biljetterna fick dom komma och gå hur många gånger dom ville under hela dagen, perfekt!
Hon talade också om att det minsann var hon som skickat alla meddelande helt själv på telefonen :-D! Hon är så duktig!!! Riktigt bra med sånna här resor tror jag minsann ;-)

Annars då... har mest bråkat med barnen idag... lyssna vad är det liksom???
Undra hur många gånger dom ska ramla och slå sig på "JUST DET MAN SA ATT DOM INTE SKULLE VARA PÅ" innan dom fattar att det finns en mening med att man säger det!?!?
Sen har jag säkert torkat upp en liter mjölk om man räknar ihop alla glas som blivit utspillda... *suck*

Nej, nu myser vi vidare...

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0