Bowling

När ni läser detta är jag på Bowlinghallen med mina kollegor och äter och dricker gott :-)
Gillar den här funktionen med tidsinställda inlägg, bra idé ;-)

Satte upp gardeiner i köket igår! Verkligen på tiden...  eller ja, började i alla fall... har ett fönster kvar...

Julklapparna är vi nog oxå klara med, en kvar tror jag minsann... känns bra!

Ha en fortsatt bra kväll! Det tänker jag ha!

Åh nej! Jag vet att jag kommer ha bowlingröv i morgon... drygt... jaja, det tar vi då...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Heja, heja! Det är nog bättre rövträning än man tror att det är, det där med bowling! Haha!

2010-12-17 @ 23:54:59
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0