Tillbaka till vardagen...

Ja, och det ska faktiskt bli riktigt skönt.

Har storstädat huset hela veckan och det är ÄNNU skönare! Sitter här med riktigt gott samvete för en gångs skull, utan att se alla dammtussar och leksaker överallt.
Min tanke var så här, att nu kommer ju inte alla att vara hemma hela dagarna och kann alltså inte rota till så mycket! Och om jag gör en riktig storstädning/ rensning nu, innan jag börjar jobba för då har jag ändå inte tid, så kanske det ska gå vägen... blir i alla fall lite skönare att komma hem på dagarna, och lite enklare att hålla efter. Men jag vet, jag e riktigt kass på det så jag har inga stora förhoppningar, men kanske. kanske, kanske... Gör ett försök i alla fall, kan ju inte annat än gå åt skogen ;-)

Ska hoppa in i duschen strax... har färgat ögonbrynen, undra om jag kommer ihåg hur man sminkar sig :-) ... har knappt tittat på min mascara på hela sommaren. Riktigt skönt faktiskt. Och kläder! Mysbxor och sunkig t-shirt, funkar det!? Nej, får nog gå upp och rota fram nåt...

Och undra vart jag har min "blipp" till jobbet... så att jag kommer in... och stämpelkortet! Vart är det??? Hm...

Det känns som att det kan bli cykeln i morgon... sista veckan jag kommer kunna ta den... sen måste jag ta bilen så jag kan hämta och lämna på dagis... Ja, det får bli cykeln.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0