Stryker den här dagen...

Ja, kan man göra så... Ta bort en riktigt dålig dag ur minnet, deletea den liksom? Jag gör det i alla fall nu..........
Så! Klart!

I morgon ska jag ordna mitt "gym-kort" :-D Känns riktigt bra faktiskt! Längtar riktigt tills jag får börja gå!!!

Nu ska jag sätta mig i soffan och inte göra nånting mer på hela kvällen! Nästan... lite tvätt som måste fixas, men det är det ju varje dag, så det gills nästan inte... och en dusch, sen så :-)

Magnus har äntligen kommit hem :-), öppnade en kall... blev inte så lite frestad... öppnar nog en jag med, efter den här dagen är jag garanterat värd en! Eller vänta... vad hände egentligen... kommer inte ihåg... har ju deleteat den :-D!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0