Shoppat

Ja, idag har jag shoppat! Fick en smärre chock när jag skulle packa ur bilen och insåg hur många påsar det var! Men faktiskt... inte EN ENDA onödig sak fick följa med hem! Allt var till barnen (och djuren) utom en skjorta till mig. Höst/vinterstövlar till Ciara för 99:- (hade kostat 299), gummistövlar till Casper 145:-, en massa smått och gott från Cubus för 9:-, 17:- och 37:- (kollade kvittot, 12 saker för 204:-!!! då är det väl ingen sak att shoppa!!!) sen lite jeans och tröjor och husgeråd. En riktigt perfekt dag!
Men det här med att shoppa med barn är verkligen ingen höjdare. På Cubus orkade jag inte bry mig längre, dom fick springa runt i affären bäst dom ville, jag låtsades mest att jag inte visste vems bråkiga ungar det där var...
Vilken HIMLA tur att jag hade svärmor med mig, annars hade jag ALDRIG pallat!

Nu sitter jag i soffan med en kaffe och myser med missarna :-) dom e sååå härliga!!! Och föresten så har jag inte sett eller hört minsta lilla spår efter några möss sen dom flyttade in :-D Det verkar lovande!

Magnus gick och la sig klockan halv nio... han går upp 4 och kommer hem 17 den här veckan mån-fre, sen lör-sön åker han typ 6 och kommer hem 20. "Kul-Jul" NOT!!!

Nej, nu ska jag mysa vidare med missarna...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0