Ser fram emot morgondagen...

Ja, i morgon flyttar dom in!!! Cattis och Chili :-D Det ska bli jätte roligt! Idag har Magnus varit och hämtat en kattlåda hos farmor, jag har fixat plats på toan... lånade morfars sticksåg och sågade till ett skåp så vi kunde ha det under handfatet för att få plats med kattlådan, det blev superbra!

Barnen har lekt järnet hela dagen!
När jag kom hem åt vi Tortelini hos mormor, såååå himla gott! Det var år och dar sen! Fattar inte att vi gör det oftare...

När vi ätit åkte jag, Lisa, Ciara och Hampus upp till Hasse och Marianne. Lisa skulle kolla i Hästshoppen efter lite saker till sin häst och barnen skulle få titta på djuren.
Ciara var verkligen i himmelriket. Hästar, hundar, hundvalpar, katter och.... snigelkottar!!! Ja, snigelkottar... vet ni var det är??? Det är KANINER :-D HAHAHAHAHA
Fråga mig inte hur hon fick det till SNIGELKOTTAR men det gjorde hon :-D Vi stod inne hos hästarna i stallet, "mamma, kan vi gå och titta på snigelkottarna" sa hon... gissa om vi görjade asgarva :-D Skruttan!!! Hon e så himla härlig!!!!

Texas var här hos oss till tio ikväll. Han och Casper har tittat på film, ätit ostbollar och lekt med Caspers dator. Dom har varit sååå duktiga!!!

Nu sitter jag i soffan med en kall öl... mmmmumma.... snart blir det sängen. Min förhoppning är att det INTE ska regna i morgon, så att jag kan ta cykeln till jobbet... vi får väl se...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0