SÅÅÅ TYPISKT!!!!

Ja, helt sjukt typiskt är vad det är!!!

I morgon skulle jag ha MIN "ego-dag", åka till Västerås, bli stylad och fotad (fotandet kunde jag i och för sig ha hoppat ;-) ), åka på IKEA, äta gott... ja, en TOTAL ego-dag som snällaste Jenny Melin har bjudit med mig på :-D ! Jag har verkligen sett fram emot det, och så händer det som INTE ska hända... Magnus halkar på altanen och sparkar i stortån i husväggen! Resultat... en stortå som nu mera är blå, lila och röd randig!!!!! Dessutom fick Casper feber ikväll!
Ja, jag vet inte om jag kan åka i morgon, det beror på om Magnus kan gå eller inte!

DET ÄR SÅ TYPISKT!!!

Mormor åker till Storfjäten och morfar är redan där och farmor jobbar så det finns ingen heller som kan hjälpa till med barnen!
Säger som morfar "En skA Aller pLaner nana"!!! Nej, verkligen inte!

Ja, nu går jag och lägger mig så att inger mer kan hända, mig i alla fall...
Och så håller jag tummarna HEEELA natten att Magnus är så pass i morgon att jag kommer iväg :-D !

Jag som till och med varit och fyndat på Anna´s så att jag skulle ha nåt att ha på mig!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men usch hoppas verkligen magnus e bättre imorgon :/

2010-08-03 @ 00:07:09
URL: http://alskardigmikaelsaav.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Men åh så typiskt! Självklart att det ska vara så när man planerat något så härligt! Ni får skämma bort er i Storfjäten istället :) Puss och kram

2010-08-06 @ 12:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0