Såå skönt!!!

Ja, helt fantastiskt skönt är det. Har städat sovrummet!!! I två dagar!!! Till och med torkat golvet, jo det fanns faktiskt ett golv under alla kläderna, jag lovar ;-) !!!
Men himmel vilka dammtussar!!! Trodde dom skulle äta upp mig!!! Men nu är dom väck och jag ska nog gå och lägga mig i mitt nystädade sovrum och njuta riktigt ordentligt av att det är så rent och fint :-D

Hittade den här artikeln på aftonbladet.se "31 - då är du som snyggast" , tur att man fyller 31 snart då ;-)
Ska försöka hitta nån bra före och efter bild ;-), fick en fråga om det förut...

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag ska oxå storstäda vårt sovrum i dagarna.... Fattar inte vem som slänger kläderna på detta vis och hur dessa hemska stora dammtussar växer där inne:-(

Gott med nystädat nu för dej!!

Sov gott inatt!!!!

2010-08-10 @ 22:56:34
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0