På fredag flyttar dom hit :-D

Så här ser dom ut! Dessa bilder kommer från annonsen...
Det är två små tjejer, men nuvarande ägaren sa att hon haft dålig fantasi... dom hette Bolla och Klas hahaha
Så när vi åt nu i kväll satt vi och hittade på namn....

Det här är Cattis! Casper har döpt henne :-D


Och det här är Chili...


ett till på Chili...

Så nu vet ni vad vi kommer att ha för oss framöver :-D
Visst e dom fina!!!!

Annars sover barnen och jag har plockat lite och tvättat och tumlat, så nu sitter jag i soffan med en filt... så nice!

Pratade just med Lisa! Hon, Tex och Hampus kommer i morgon och stannar till fredag :-D RRRROLIGT!!!!

Nej, nu ska jag slöa vidare...

Ha dé!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Dom e ju jätte fina!!! Ja ni får nog fullt upp skulle jag tro=) Kram på er! Ses i morgon!!!

2010-08-18 @ 21:51:17
Postat av: Lillstrumpa

Åh vad mysigt med kissemissar! Hahah Bolla och Klas!

2010-08-19 @ 12:08:13
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0