Mera fynd ;-)

Idag har det varit "Gatufestival" nere i Malung, inte för att jag skulle kalla det "festival" direkt men det hände i alla fall nåt ;-)
Jag och barnen åkte ner på förmiddagen en sväng. Det blev lite hopp i hoppborg och några rea-fynd... Ett par skor till mig som jag ska ha på gymmet nu när jag ska börja där, 145:- perfekt! Sen var vi in på "Masens" (skinnaffär) dom hade 50% på allt... köpte en ny ryggsäck till Casper. Hans hade blivit förstörd när den legat i sommar...
Sen... eftersom jag är en obotlig väskoman... kunde jag ju bara inte motstå den där superfina bruna skinnväskan för 125:- som bara hängde där och ropade "Titti.... Titti.... köp mig.... köp mig..."!!! Tar en bild och mms:ar sen... Man kan ALDRIG få för mycket väskor!!! Jag lovar ;-) Betty Boop var det oxå ;-)

När vi kom hem blev vi bjudna på mat inne hos mormor och morfar. Öring, potatis och rômgröt, SÅÅÅÅ gott!!! Barnen åt så mycket att mormor fick koka mer potatis, annars hade morfar blivit utan ;-)

Sen åkte jag och barnen och kollade på kossor. Tänk att det kan va så roligt, det roligaste var ju när dom kissade så klart. Och så kom Ciara fram till att "dom har nåt konstigt som hänger där under", får se om hon dricker mjölk imorgon ;-)

Nu har förresten Mario blivit riktigt kenis med missarna :-) Han nosar och tvättar... och äter upp deras mat. Tror vi får byta foder åt honom till Friskies-junior...
Dom är såå kelsjuka och det är så himla härligt!!! Dom älskar att ligga i barnens knän :-D Där blir dom väl ompysslade hehe...

Casper fick förresten en ny huvtröja igår som han är sååå stolt över! Han gick och tittade på den hela dagen igår och sa "mamma, den här tröjan är  SÅÅ FIIN", "Tror du Texas kommer känna igen mig nästa gång jag ser han" :-D Han e så härlig! Han verkligen ÄLSKAR den där tröjan!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha va söt han e =))

2010-08-28 @ 23:28:05
URL: http://alskardigmikaelsaav.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Hahaha, vad roliga dom är! Sååå sant, bäskot kan man aldrig få för många av!

2010-08-29 @ 10:27:33
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahha! Det KANSKE ska stå väskor och inte bäskot...

2010-08-29 @ 10:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0