Grattis till mig ;-)

Ja, idag är det min födelsedag :-D!!!
Har haft en riktig toppendag!!! Hade med mig muffinsen på jobbet och dom var mycket populära kan jag lova ;-). Mina kollegor sjöng så fint för mig så, och så fick jag choklad av Vivi och en jätte fin ros av Monica, som hette Mario :-)


När jag kom hem väntade färdig middag, rostbiff, rödvinssås (som Cilia satt och slevade i sig med sked), klyftpotatis, vitlökssmör, sparris mm... SÅÅÅÅ himla gott! Och så underbart att komma hem till en helt färdig middag :-D *LYCKA*. Magnus hade köpt en ny duk till bordet också! SUPERFIN var den!!!

Sen blev det lite kalas med familjen.
Massa fina presenter fick jag och fina teckningar av barnen...



Fick en ny parfym av Magnus och barnen! Den luktar såååå gott!!! Och presentkort på "Anna´s" så nu ska jag shoppa kläder TILL MIG!!! Ett till presentkort hos "Anna´s" (ME LIKE), presentkort på Hagagården, pengar & lotter och superfin plåtask m ljus fanns oxå bland paketen :-D Inte visste jag att jag hade varit så snäll ;-). En helt perfekt födelsedag om ni frågar mig :-D. Har fått så många grattis på "FB" att jag är helt chockad, men mycket glad :-D Tack alla snälla, underbara människor!!!


Inskolningen på dagis har gått jätte bra! Idag har alla ätit, och både Cilia och Ciara har sovit!!! Det är så himla skönt att det går så bra! Det underlättar om man säger så ;-). I morgon ska Magnus "lämna i hallen", alltså inte följa med in en stund som vi gjort hittills... hoppas att det går lika bra :-)


Jag får hjälp numera vid datorn... eller rättare sagt har jag en mus-pekar-jägare bredvid mig... Dom e så härliga våra mys-missar :-D.

Ha en riktigt bra kväll, för det ska jag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

tt du haft en bra dag!!!

Grattis kramar till dej på din dag!♥

2010-08-31 @ 22:03:48
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Karro

Ser att, ska det stå...;-)

2010-08-31 @ 22:04:24
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0