Superhjältar

Ja, vet inte om jag nämnt det tidigare men på Caspers dagis har dom "Superhjälte-tema" nu under våren. Massa olika superhjältar! Siv Svensson från Älvdalen till exempel; en gammal tant med rullator, en hund, ett barn... ja, ni fattar, tanken är att visa på att ALLA kan vara, och är, superhjältar. Dom hjälper folk som håller på att drunkna, har ramlat mm.
Idag när vi var på väg till Hemköp gick det en gammal tand med rullator över vägen som vi stannade för "Titta mamma! Vilken superhjälte!" sa Casper :-D !!! Härliga barn!!! Det verkar ju som att nåt fastnar i alla fall hehe ;-)

Idag har jag och Vivi fått våra nya stolar på jobbet... SÅÅÅ himla sköna! Till veckan skulle vårt skrivbord komma också, det kommer bli så bra!
Ska ta dit en spegel som jag har här hemma som vi inte använder tänkte jag... fixa till lite...

Har varit ute på kvällsromenad med Mario och nu väntar jag på Desterate Housewives, det enda jag bara inte kan missa!!!

I morgon åker Lillstrumpa till Stockholm... HUR ska vi klara oss hela sommaren utan henne?????
Tur det finns Skype... men det är ju långt ifrån samma sak. Barnen har i alla fall bestämt att dom ska ner och hälsa på henne i sommar och åka karusell :-D

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Det tycker jag låter som en MYCKET bra idé! :)

2010-04-21 @ 00:29:17
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: kryck

Det är något med superhjältar!!!!

2010-04-21 @ 14:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0