Överlycklig Casper

Idag har vi en överlycklig Casper här hemma...
Varför? Jo, när Victor kom hade han med sig en överraskning till honom...
Ett par alldeles egna

Fotbollsskor!!!!
Gissa om han är mallig!!!


Så här har det sett ut hela kvällen...

fotboll, fotboll och åter fotboll... Vi var ute och spelade från klockan sju till nästan halv nio :-D
När vi kom in tvättade han dom med en svamp och ställde dom SÅ FINT på golvet vid sina kläder. Har han nog aldrig gjort med några kläder eller skor, dom brukar hamna i en stor hög annars :-)

Ciara hon höll sig mest vid gungan, hon skrattade så hon kiknade :-D

Men kunde inte hålla sig helt borta från fotbollen hon heller ;-)

Nu sover barnen gott och jag ska snart göra det samma. Är SÅ himla trött och förkylningen vill varken bryta ut ordentligt eller ge med sig... jaja, "Hä väL nog bra"

Idag skickade jag in anmälan till stegräknartävlingen. 14 personer fick jag ihop :-D KANON!!! Grejerna kommer till veckan, så då kör vi!
Dom tycker att jag ska bli friskvårdsinpiratör på jobbet... vi har ingen för tillfället på Tekniska eftersom Jojje har slutat och han var innan...

Ikväll när jag, Casper och Ciara var och handlade fick jag höra "Men gud vad liten du har blivit" !!! Va! Jag! Liten!? Det har jag nog aldrig hört i hela mitt liv tror jag ;-) Eftersom jag fortfarande kämpar på, suger åt mig alla positiva (ja, det kändes positivt) ord som en svamp ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: anna

Lägg ut en dåbild och en nubild :P

2010-04-16 @ 22:09:45
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0