Normalt eller...?

Undrar bara om det är normalt att torka golven klockan halv tolv på natten... Det har i alla fall jag just gjort.
Ja, nu är det gjort i alla fall :-D och det känns så skönt!!!

Idag kom Malin, Moa och Amanda upp!!!! Yeeeeeii!!! Så himla skoj!!! Barnen har lekt hela eftermiddagen!
I morgon jobbar jag heldag, men Magnus får sällskap av "ligan" i alla fall ;-) Skönt för honom hehe...

Längtar redan till lunchen i morgon... Vivi, Monica och jag ska på MâLungsmålet och äta!!! Ska bli såååå gott!!!!

Nej, nu blir det sängen...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Maria

Yes det är normalt iaf här, jag brukar svabba av när det inte finns barn som kan kladda mer för dagen, så du är inte heeelt ensam.

Kram M

2010-04-29 @ 07:58:03
URL: http://www.lundstromtycker.blogspot.com
Postat av: Karro

Hi hi ja det beror på vad man ser som normalt. Småbarns familj som ni är så får man helt enkelt att städa när man har tid!;-)



Kram K

2010-04-29 @ 20:09:24
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0