Känner att jag är på G nu...

Ja, nu j*klar ska här cyklas!!!
Såååå himla skönt det var! Jag har ca 8 km till jobbet, så jag trodde verkligen att det skulle va superjobbigt, för som jag kom ihåg det var det "pest och pina".... men ICKE!!! Det var så himla skönt!
Från och med NU kommer jag att cykla (så gott som) VARJE DAG till och från jobbet! Det bli i alla fall 1,6 mil/dag :-D . Har stått stilla på -11 kg nu alldeles för länge... känner att det är lite mer som borde bort... hoppas att detta gör susen!
Min cykel har jag fått av min farmor, det är hennes gamla hederliga damcykel med stora däck, stor sits och inte en enda växel... nägra växlar är nog det enda jag saknar på den... annars är den helt perfekt :-)

Idag säger vi GRATTIS på födelsedagen till Systeryster Lisa!!! :-D

Llisa med sitt "Crazy-face" som Lillstrumpa Emma skrev på sin blogg ;-)


En "riktig bild" hittade jag i alla fall ;-) tagen på morfars 60-års kalas.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen. Jag lyckades väl somna när jag la barnen så jag känner mig helt off... Men eftersom jag är en obotlig sömntuta så borde det inte bli några som helst problem att somna i kväll ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0