"Välkommen till Malung! Det du inte vet om dig själv, vet alla andra!"

Ja, i morse när jag kom på jobbet fick jag höra att jag varit på hotellet i fredags med min syster och mamma... hm... konstigt för vi var hemma hela kvällen och sparkade fotboll med Casper...
Men där hade jag tydligen varit i alla fall, hade setat inte långt från en kollega och en polare till honom hade oxå sett "Hedin Kôllon"... hm... ja, min kollega måste ha tyckt att jag va väldigt stram i alla fall som inte hälsade ;-) Men det var ju roligt att höra vad jag gjort i fredags... undra om jag hade skoj... Det finns en grupp på "FB" som heter "Välkommen till Malung! Det du inte vet om dig själv, vet alla andra!" Ska nog gå med i den tror jag :-D.
Har skrattat gott åt detta idag... det är ju Malung i ett nötskal hahaha!

Efter jobbet var jag, Emma och barnen till gammelfarmor. Hon blev så klart jätte glad! Emma och barnen åkte ner till fyra, och jag cyklade dit direkt efter jobbet. Vi åkte hem vid sex. Barnen var så duktiga och tyckte det var jätte skoj! Talade om för henne att jag tänkte köpa en sån där bok och hon blev jätte glad. Det är väl så klart roligt om nån vill höra på ens livshistoria :-).

Nu har jag duschar och kollat runt lite på "FB". När jag kom ut ur duschen hade Magnus lagt fram en dubbelnougat till mig :-D SÅÅÅÅÅ gott!!!!! AJ LÖÖÖÖV ;-)

Fick föresten ett SMS ikväll som gjorde mig SÅÅÅÅ glad!!!!! Ja, Malin, du förgyllde verkligen min dag!!! Vi längtar redan!!!!! :-D

Håller tummarna för Systerysters svärmor ikväll... hoppas allt ordnar sig...
Nu blir det sängen...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Haha, jahaja! Ser man på, hoppas vi hade trevligt då, vem av oss det nu var! :)

2010-04-20 @ 00:29:01
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0