Oj, Oj, Oj...

Ja, oj, oj, oj vad tiden går. Börjar få skäll av mina systrar men jag har faktiskt inte hunnit med att blogga! Får ta mig i kragen nu...

Har haft besök av Familjen Vainio-Cassberg. Det var verkligen SUPER roligt! Fullt ös i fem dagar!!!
Amanda har blivit så himla stor, och en bissing hade hon fått :-). Vi lyckades få Casper, Ciara och Moa lugna en liten (OBS LITEN) stund oxå med Mamma Mu ;-)

    


Sen har jag och barnen hunnit med en visit hos Systeryster, det var oxå SUPER skoj!!! Öste järnet gjorde barnen, och lekte jätte bra!!! Vi var till flera lekparker, men han med en hel del bus inomhus oxå! Ciara tyckte Spindelmannen var lite läskig, fastän det bara var Casper ;-)

              


Så här brukar vi hitta barnen på kvällen när vi tittar till dem innan vi går ioch lägger oss, visst e dom underbara när dom sover...




Casper har kommit på att man kan klättra i träd oxå, han tycker det är jätte roligt!




Det var lite från vad vi gör på dagarna ;-)

//Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Meen vad mysigt! Gud det känns som att det var evigheter sen jag såg er alla nu! Puss och kram

2009-09-30 @ 07:30:54
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0