Min nya älskling!

Idag har vi varit och beställt...



Möt min nya älskling... En TORKTUMLARE!!!!!! IIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Jag är överlycklig!!!! GUD vad sköööööönt!!!!!! Tänk att kunna tvätta sängkläder och handdukar och kunna torka det DIREKT!!!! (Och inte på en minimal torkställning i köket som tar flera dagar!!!)
Ska inviga den så fort den kommer innanför dörren med berget av just handdukar och sängkläder som bara väntar... I LIKE!!!

Idag skulle vi ha fredagsmys med barnen tänkte vi, hade en ny film till dem: Pettson och Findus- Kattonauten, hade poppat popcorn som bara väntade och Magnus hade köpt lite choklad till barnen. Det började med att dom skulle få lite kvällsmat innan vi skulle mysa, ingen macka= inget godis... Så här löd min och Ciaras diskusion (J=jag, C=Ciara); "J: Du måste äta mackan, annars får du inget godis, C: nej, J: men då får du inget godis, C: Jo, J: Nej, det får du inte, C: Blinka lilla stjärna där", ja, vad ska man göra, jag började i alla fall asgarva!!!! Härliga ungar :-D
Fredagsmyset slutade dock i att både Casper och Ciara åkte i säng efter att ha spillt ut popcornskålarna, jag vet inte HUR många gånger, av att hoppa runt i soffan... synd för vi hade jätte mysigt en stund i alla fall... Men men så kan det va...

Ha dé!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Det är helt super med torktumlaren! Jag änvänder den jämt till alla sängkläder, handukar, stumpor och kalsonger. Synd bara att man inte kan köra maskinerna samtidigt=)

2009-10-24 @ 20:25:44
URL: http://indralisa.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Hahahaha! Lustig liten krabat det där :) Åh, jag kommer förmodligen låna torktumlaren nångång om dagen sådär..

2009-10-26 @ 00:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0