Kör försiktigt, men framför allt; se upp för fartdårar...!!!

Igår skulle jag och barnen åka ner och hämta Emma (lillstrumpa) som kom med bussen, hon har äntligen kommit hem från USA. Vi har saknat henne såååå mycket!!!

I alla fall så tänkte jag överaska barnen och inte tala om vart vi skulle åka, jag åkte "Fors-rundan" för att förvilla dom lite, och det kunde ha blivit det sista vi gjorde...
I Idbäck ungefär, I ett back-krön var vi så himla nära att frontalkrocka med en IDIOT i lastbil, som körde om en EPA... I ETT BACK-KRÖN, PÅ DEN SMALA VÄGEN!!! Slängde mig på bromsen, svängde åt sidan så vi höll på att hamna i diket både jag och EPAN så att den där JÄ*LA idioten skulle få plats mellan oss (för han avbröt inte omkörningen när han upptäckte mig heller),  svor som en ... ja... kan jag lova... Stackars barnen... Och vilka nya fina ord dom fick lära sig...
Fy vad otäckt det var... men som tur var gick det ju bra.

Vägde mig i morse, hade gått ner två kg till :-D !!! Alltså -6 kg än så länge ;-). Känns jätte bra, så klart, och så blir man extra peppad när man får resultat på det man gör :-D.

Ha dé! Och som sagt "Kör försiktigt och SE UPP FÖR FARTDÅRAR". 

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Härligt 6kg!!! Det är ju kanon bra!! Va duktig du är=) Kramar från oss!!!

2009-10-27 @ 12:51:37
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0