12 år sen!

Igår var det 12 år sen Oscar dog. HELT SJUKT!!! Känns som det var igår... tänker på honom varje dag... fattar inte hur tiden kan gå så himla fort! Vi var på kyrkogården, Casper ville ge honom en bil så det fick han naturligtvis, gofisen :-)
Sen sov Casper hos mormor, "i morfars säng" mycket viktigt hehe.

Idag har vi varit ute mest hela dagen och röjt på gården, SÅ himla skönt!!! Sen blev det promenad i skogen. Gick till åkstenen, eller jag gick med Cilia i vagnen och Mario, Casper hade en fyrhjuling och Magnus och Ciara åkte på en. Jätte mysigt var det!
Nu på kvällen har jag suttit och kollat lite på vilka SPA-behandlingar jag ska ta för presentkorten jag fick när jag fyllde år... ska bli SÅÅÅ härligt!!!
Sen han jag med att planera baarnens paketkalender oxå :-D, tycker att det är SÅ roligt!!! Jag tycker nog nästan mer om det än barnen, om det går hehe...

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen gå och lägga mig.

Ha dé

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Jag vet, det går inte riktigt att tänka sig 12 år bara sådär, knepigt..

Vilken mysig dag ni verkar ha haft! Imorgon är det en vecka kvar tills jag lyfter! Pussar och kramar

2009-10-16 @ 06:31:58
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Systeryster=)

Ja det är läskigt vad tiden går fort... Tyckte att det var jätte gulligt av Casper=) Kram kram

2009-10-17 @ 22:17:04
URL: http://indralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0